سئوالات متداول
حساب کاربری
1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "اطلاعات شخصی من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
برای تغییر ایمیل،اصلاح کد ملی، لغو خبرنامه و حذف اکانت با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید بهsales@tga-arsh.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ: لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند.
3- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات شما" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت و پیگیری سفارش
1- دوست دارم از فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی فروشگاه اینترنتی شرکت تمیز گستر اندیشان، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت،معدن و تجارت ،دارا بودن نماد احراز هویت و صلاحیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت ما با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین شرکت تمیز گستر اندیشان با بیش از 16 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. ما همچنین در کلیه فروشهای اینترنتی مانند فروشهای حضوری و تلفنی به مشتریان عزیز فاکتور رسمی داده و پشتیبانی کامل از خرید مشتریان عزیز می نماییم .بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان استفاده کنید.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه درباره ما مراجعه نمایید.
2- آیا برای خرید از فروشگاه تمیز گستر اندیشان، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان میتوانید:
- سریعتر و سادهتر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
3- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
4- آیا میتوانم برای شخص دیگری از فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به فروشگاه، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما میتوانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
5- آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به فروشگاه، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
برای کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی فاکتور رسمی صادر می شود
6- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: فروشگاه با ارسال پیامک و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات شما" از وضعیت آن مطلع شوید.
7- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
8- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
9- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش شرکت با شما تماس خواهند گرفت.
10- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بله، این امکان در شرکت وجود دارد لکن ثبت اینترنتی سفارشات باعث تسریع در کار شده و در اولویت قرار دارد .
11- در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟
پاسخ: در مرحله اطلاعات ارسال سفارش در قسمت توضیحات می توانید اعلام کنید که فاکتور برای گیرنده ارسال شود یا خیر.
12- آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
پاسخ: در مرحله اطلاعات ارسال سفارش ودر قسمت توضیحات می توانید درخواست کادوپیچ نمایید .
همچنین لازم به ذکر است که سرویس کادوپیچ در حال حاضر به صورت رایگان و به درخواست شما در سفارش ارائه میشود و کادو کردن کالا با اندازههای بزرگ یا خیلی کوچک امکانپذیر نیست
کالاهای عرضه شده در فروشگاه آنلاین شرکت تمیز گستر اندیشان
1- آیا کالاهای خریداری شده ازفروشگاه آماده استفاده هستند ؟
پاسخ: اکثر کالاها آماده استفاده می باشند ولی بعضی از آنها دارای دفترچه یا سی دی راهنما برای مونتاژ می باشد.
ماموران تحویل سفارشات فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان تنها وظیفه دارند سفارش را به مشتری تحویل بدهند و نصب کالا در حیطه تخصص آنها نیست.
2- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: کارشناسان فروش شرکت تمیز گستر اندیشان تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات درفروشگاه دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه ، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و وبلاگ فروشگاه استفاده کنید. همچنین فروشگاه نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند ولی با اینحال شما جهت مشاوره می توانید تماس تلفنی هم داشته باشید.
3- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال فروشگاه تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.
4- آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان با وضعیت "موجود" مشخص شده، موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
5- آیا کالاهای عرضه شده در سایت فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان اصلی، نو و پلمپ شده و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟
پاسخ: کلیه کالاهای عرضه شده درفروشگاه اصلی، نو و پلمپ شده هستند و شرکت تمیز گستر اندیشان به هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبی (Fake)، و کارکرده ارائه نمیکند. لازم به ذکر است بسیاری از کالاها توسط شرکت سازنده یا توزیع کننده منطقهای به صورت پلمپ شده عرضه نمیشوند. از این رو جهت اطمینان هرچه بیشتر از کیفیت و کنترل لوازم و اشکالات احتمالی در تولید برخی از محصولات، فروشگاه اقدام به تست و کنترل اولیه اینگونه کالاها میکند .
6- آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان محدودیتی دارد؟
پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در فروشگاه وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
7- پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند
پرداخت
1- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران فروشگاه آنلاین شرکت تمیز گستر اندیشان میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در این سایت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز مستقیم به حساب شرکت به صورت اینترنتی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت فروشگاه برای همه کاربران وجود دارد.
2- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
4- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
5- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، فروشگاه از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه آنلاین تمیز گستر اندیشان امن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از این فروشگاه که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال سفارشات
1- سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارشها از طریق تیپاکس،پست،باربری و...با هماهنگی مشتری انجام می پذیرد.
2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است
3- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.